|
|
| Home | Forum | Gallery | Shop | New Products at SSS | Chat | Monica's SBE Store |
|
|
||||
|
||||
|
jadajadajada- jeg sover ikke - jeg skrur
![]() Ta et bilde av stedet der du bor- aller helst av vakker natur - det fineste stedet du vet om på hjemstedet ditt. Størrelsen på bidraget ditt skal være som følger: bredde - 600pxl høyde 250 pxl. Både kvalitet, motiv, lyssetting og lignende vil være med å avgjøre om kanskje DITT bilde blir det neste SSS-motiv som vil pryde headeren på forumsiden vår. Bidrag sendes til admin@monica-larsen.net og kalles for brukernavn-foto-september-09.jpg Lykke til ------------------------------------------------ Take a picture of where you live - preferably by nature - the best place you know in your area. The size of your contribution will be as follows: with 600pxl - hight 250 pxl. Both the quality, designs, lighting and the like will be to determine if maybe your picture will be the next SSS-motiv which will decorate the header on our site.
Send your contribution to admin@monica-larsen.net and name it with your nick-foto-september-09.jpg Good Luck!! DEADLINE: 6. september kl 2100 - September 6'th 9.00 pm GMT+1
|
||||
|
||||
|
Skal prøve å bli med på denne
|
||||
|
||||
|
Nå skal jeg prøve å bli med på denne og.
|
|
|
||||
|
||||
|
Juuhuuu!!
|
|
|
||||
|
||||
|
Oi-oi-oi- såååå flaut!!
![]() Her "maser" jeg om header utfordring, så glemmer jeg å delta! ![]() ![]() får vel ein sjanse seinere - men IKKJE KNØ om eg ittelyse den!!
|
|
|
||||
|
||||
|
denne har jeg glemt også..
|
||||
|
||||